Skip to main content

Güney Ege - Akdeniz Turu

Güzergah: Bodrum – Çamlı – Kleopatra Plajı – Bördübet – Datça – Selimiye – Bozburun – Kumlubük – Turunç – Dalyan – Ölüdeniz – Patara – Kalkan – Kaş – Adrasan – Olimpos – Çıralı – Antalya – Salda Gölü – Ören  – Bodrum
Gezi Tarihi: 3 Haziran 2022 – 4 Temmuz 2022
Toplam Mesafe: 1653 km

Mavikirpi geldi. Önce Bodrum Gerenkuyu’de bir gece kalıp eksiğini gediğini gördük. Ufak tefek problemleri de olsa (mesela tüp kaçırıyor falan) yine de İzmir’e götürüp tamir ettireceğimize direk tura çıkmaya karar verdik.

Rotamızı; Akyaka, Datça yarımadası, Marmaris yarımadası, Fethiye, Dalyan, Kaş ve Olimpos’tan geçerek Antalya’ya ulaşacak şekilde planladık. Daha sonra Antalya’dan Bodrum’a bir gece bir yerlerde mola vererek döneriz diye düşündük. Ancak yine de biraz spontan gelişsin, beğenmediğimiz yerleri direk pas geçip, beğendiğimiz yerlerde biraz daha fazla kalmaya karar verdik.

Her gittiğimizde nefret ettiğimiz Akyaka’yı pas geçtik. Onun yerine Çamlı ve Kleoparta Adası’nın tabelasını gördük. Direk daldık. Bizi Çamlı köyü içinden sahile ulaştırdı. Bo bir araziydi. İLk deneyim olarak uygun olduğuna karar verdik. Henüz tecrübesiz olduğumuzdan çekinerek araştırdığımızda Jandarmanın gelip gittiğini ancak karavanda kalanlara herhangi bir sorun yaratmadığını öğrendik. Orada 2 gece kaldıktan sonra yolumuza devam ettik.

Funda’nın hep görmek istediği Bördübet, renkli Dalyan, sofistike Kaş ve hep merak ettiğimiz ve gitmeye fırsat bulamadığımız Çıralı üzerinden Antalya’ya vardık.

Dönüşte de Salda Gölü üzerinden Ören’e gelerek arkadaşlarımızın karavanının yanınada geceledik. Ertesi gün de toplam 32 gün süren turumuzun sonuna gelerek eve vardık.

Gezi detayları ve fotoğraflar alt başlıklarda

Yorumlayın

Listemize Katılın

Lütfen adınızı ve e-posta adresinizi girin

E-posta listemize katılarak yeni gezilerimizden haberdar olabilir, belki de hiç görmediğiniz fotoğraflar görebilirsiniz. Teşekkürler